Γιατί η διαχείριση των οικονομικών είναι το ‘Α και το Ω’ της καλής λειτουργίας μιας πολυκατοικίας!
Προμηθευτές, συνεργεία, πάροχοι ενέργειας, επαγγελματίες, τεχνικοί είναι μερικοί μόνο από όσους χρειάζονται για να λειτουργεί και να διατηρείται ένα κτήριο όπως πρέπει. Κι όλοι αυτοί πρέπει να πληρώνονται στην ώρα τους, ώστε οι κάτοικοι της πολυκατοικίας να συνεχίζουν να απολαμβάνουν τις εγκαταστάσεις και τις υποδομές και φυσικά το κτήριο να διατηρείται σε μια αξιοπρεπή κατάσταση. Ο ανελκυστήρας, η θέρμανση, τα δίκτυα, ο φωτισμός, η καθαριότητα, η φροντίδα του κήπου ή του υπαίθριου χώρου, η συντήρηση του κτηρίου είναι μερικές μόνο από τις παροχές που οφείλουν οι κάτοικοι να διατηρούν σε άψογη κατάσταση.
Όλοι γνωρίζουμε πως η διαβίωση σε μια πολυκατοικία πέραν όλων των άλλων χαρακτηριστικών σημαίνει και κοινόχρηστα. Τι είναι τα κοινόχρηστα; Είναι όλα εκείνα τα έξοδα που αφορούν στην ομαλή λειτουργία του κτηρίου και ειδικότερα σε όλες εκείνες τις παροχές, υποδομές κι εγκαταστάσεις του οι οποίες χρησιμοποιούνται από κοινού από όλους τους κατοίκους.
Πώς όμως κατανέμονται και υπολογίζονται τα έξοδα για κάθε κάτοικο; Τι συμπεριλαμβάνεται στα έξοδα; Υπάρχουν τακτικά κι έκτακτα έξοδα; Ποια έξοδα αφορούν έναν ιδιοκτήτη και ποια έναν ένοικο; Πως εισπράττονται και τι γίνεται εάν κάποιος δεν πληρώσει; Εδώ ξεκινά ένας μικρός ‘Γολγοθάς’ για τον άνθρωπο που έχει αναλάβει το ρόλο του διαχειριστή, αφού επί της ουσίας μια πολυκατοικία λειτουργεί σαν μια μικρή ‘επιχείρηση’.
Βιβλία εσόδων-εξόδων, οικονομικός προϋπολογισμός, ισολογισμός, ετήσιος οικονομικός απολογισμός, παραστατικά, λογαριασμοί, πληρωμές, μπορεί να ακούγονται όροι που να αφορούν μια οποιαδήποτε επιχείρηση, αποτελούν όμως μια πραγματικότητα ακόμη και για μια πολυκατοικία. Με μια λέξη, πίσω από την έκδοση κοινοχρήστων ‘κρύβεται’ ουσιαστικά μια ολόκληρη οικονομική διαχείριση, αφού μια πολυκατοικία για να λειτουργεί καθημερινά σωστά, χρησιμοποιεί απαραίτητα τις υπηρεσίες τρίτων για λογαριασμό των κατοίκων της.
Στον Όμιλο Αττική έχουμε πλήρη επίγνωση των απαιτήσεων μιας οικονομικής διαχείρισης ενός κτηρίου και για το λόγο αυτό, έχουμε αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια, στοχευμένες υπηρεσίες ώστε να διευκολύνουμε το έργο κάθε διαχειριστή. Με το σύγχρονο μηχανογραφικό σύστημα που διαθέτουμε, σας αποφορτίζουμε από το ‘βάρος’ μιας επίπονης, χρονοβόρας κι επαναλαμβανόμενης διαδικασίας, αναλαμβάνοντας πλήρως όλο το οικονομικό σκέλος μιας διαχείρισης.
Ουσιαστικά, βρισκόμαστε στο πλευρό κάθε διαχειριστή, προκειμένου να επιτελέσει με επιτυχία το έργο του, αρκεί να έχουμε όλα εκείνα τα στοιχεία που χρειάζονται για να εκδώσουμε τα κοινόχρηστα άμεσα, έγκαιρα, χωρίς λάθη και παραλείψεις και πάντα σε λογικό κόστος.
Με απόλυτη διαφάνεια, συνέπεια και υπευθυνότητα, αναλαμβάνουμε πλήρως την οικονομική διαχείριση της πολυκατοικίας σας, εξασφαλίζοντας την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία της και την διατήρηση της σε καλή κατάσταση, υλοποιώντας για λογαριασμό του διαχειριστή σας:
Στον Όμιλο Αττική, με μακρά παράδοση στην έκδοση κοινοχρήστων, μπορούμε και ανταποκρινόμαστε με
επιτυχία στις ανάγκες σας, γιατί γνωρίζουμε από ‘πρώτο χέρι’ τις λεπτομέρειες και τις απαιτήσεις της
συγκεκριμένης εργασίας, με μοναδικό στόχο τη διευκόλυνση του διαχειριστή της πολυκατοικίας σας.